Oczywiście wiadomo, że reklama internetowa ewoluuje wraz z rozwojem sieci. Obecnie do dyspozycji przedsiębiorców, którzy chcą promować swoje towary i usługi w Internecie jest wiele strategii promocyjnych. Jedne z nich są mniej, inne bardziej skuteczne. Trzeba tu jednak pamiętać o tym, że to właśnie banery i różnego rodzaju wyskakujące okienka były pierwszą formą reklamy internetowej i nadal są chętnie wykorzystywane. Oczywiście część firm odchodzi od tego sposobu promowania się, ponieważ zdarza się, że zwłaszcza popularne pop upy wzbudzają niechęć użytkowników. Jednak ich zadaniem jest przede wszystkim utrwalenie wizerunku logo danej marki w świadomości lub, jeszcze lepiej, w podświadomości użytkowników. To oczywiście jest tradycyjne działanie marketingowe, które chętnie wykorzystywane jest także poza siecią. W Internecie jest ono jednak o tyle skuteczne, że za jego pomocą można dotrzeć do wybranej grupy modelowych odbiorców. Jest to możliwe na przykład dzięki temu, że banery umieszcza się w serwisach tematycznie powiązanych z produktami oferowanymi przez dane przedsiębiorstwo. Na przykład koncerny motoryzacyjne mogą reklamować się na witrynach poświęconych samochodom czy motorom, forach dyskusyjnych dotyczących tego tematu oraz innych pokrewnych. Oczywiście o tym, gdzie konkretnie takie reklamy zostaną umieszone decydują fachowcy zajmujący się promocja i marketingiem danej marki.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply