Bilbordy są jedną z najpopularniejszych form reklamy internetowej, a jednocześnie jedną z najdroższych. Za pomocą bilbordów, które są wykonane jak animacje możemy przedstawić klientom, za pomocą krótkich haseł oraz zmieniających się obrazków naszą ofertę. Bilbordy te najczęściej umieszczane są na stronach głównych najpopularniejszych stron. Umieszczenie bilbordu w centralnej części strony internetowej, która jest bardzo chętnie odwiedzana przez internautów pozwoli mieć pewność, że wiele osób ją zobaczy. Pozostaje tylko kwestia tego, jak wiele osób w nią kliknie. To jest już uzależnione od tego jak przedstawimy naszą animację i w jaki sposób zachęcimy klientów, aby właśnie w nią kliknęli. Prócz dużych bilbordów bardzo często stosuje się również tak zwane windy, które umieszczone są najczęściej po lewej, bądź też prawej stronie witryny internetowej. Nazwa widny wzięła się stąd, że reklama ta wraz z przewijaniem strony w dół przesuwa się zgodnie z prędkością przewijania. Windy są równie popularne jak bilbordy, ale z racji umieszczenia na stronie oraz wielkości są nieznacznie tańszą formą reklamy. To znacznie tańszych należą buttony, które są bardzo małe i pełnią podobną funkcję jak bilbord. Buttony umieszczane są w bocznych sektorach strony tak, aby nie zajmowały zbyt dużo miejsca i nie rzucały się w oczy.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply