Bloggerzy

Ostatnimi czasy w Internecie można znaleźć wszystko – aczkolwiek pewne rzeczy cieszą się większą popularnością, niż inne. Przykładem może być rosnące zainteresowanie tak zwanymi vlogami, czyli video-blogami. Są one niezwykle popularne, niejednokrotnie pojedyncze filmy przekraczają milion odsłon, co jest wspaniałym wynikiem. W wypadku tych większych vlogów, możliwa jest reklama internetowa do nich niejako „podczepiona”. Wiadomo, że taki vlogger nie zażąda dużej kwoty za zareklamowanie produktu, na pewno nie tak dużej, jak stacja telewizyjna. Jeśli reklama w Internecie zostanie przeprowadzona w sposób subtelny, jest duża szansa, iż odbiorcy w ogóle nie zrozumieją, że mają z reklamą do czynienia. Będą myśleli, iż osoba, którą darzą sympatią, lubi dany produkt. Emocje związane z osobą nagrywającą filmy przekładają się bezpośrednio na reklamowany produkt, tym samym zwiększając zaufanie do niego. Warto przy tym pamiętać, aby reklama w Internecie była tożsama z tematem vloga – więc vlog o modzie może reklamować produkty kosmetyczne, a ten o efektach specjalnych – kamery, czy inne akcesoria tego typu. Innymi słowy, co oczywiste, należy dostosować reklamę do targetu, trafić w odpowiedniego odbiorcę.