Marketing szeptany ma oczywiście jeszcze więcej zalet. Wyżej została przytoczona możliwość precyzyjnego wycelowania reklamy w konkretnych, pożądanych konsumentów. To jednak nie jedyna zaleta wiążąca się z użyciem reklamy w Internecie. Klient bardzo często nie ma funduszy na „porządną” reklamę, używa wobec tego tych najtańszych możliwości. Popularne, jeśli chodzi o tradycyjne formy promocji, są oczywiście ulotki. To rozwiązanie wiąże się ze sporym ryzykiem, jest także droższe, niż reklama w Internecie – niemniej, niektórzy ludzie tego używają. Mają poczucie źle pojętej kontroli, ulotki są bowiem produkowane w konkretnej liczbie, a następnie rozdawane. Jeśli wydrukowanych było ich pięćdziesiąt tysięcy, zleceniodawca rozdawszy tą liczbę uważa, iż reklama dotarła właśnie do takiej liczby osób. To błąd. Tak naprawdę nie ma gwarancji, że ktokolwiek reklamę widział. Opcja ta nie występuje w przypadku czegoś takiego jak reklama w Internecie, tu bowiem nikt nie wie, że ma do czynienia z reklamą. Czyta treści reklamowe z własnego wyboru, ewentualnie szukając odpowiedzi na jakieś pytanie. Licznik wyświetleń pokazuje względnie prawdziwą liczbę odbiorców reklamy.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply