Działania marketingu sieciowego należy prowadzić na bieżąco

Jak wiadomo reklama internetowa jest obecnie najskuteczniejszą i jednocześnie uchodzącą za najtańszą formą reklamy. Trzeba jednak pamiętać, że jest to także taka forma promocji, która co prawda przynosi efekty, ale zazwyczaj efekty te nie są trwałe. W przypadku reklamy internetowej nie wystarczy po prostu umieścić ogłoszenia w sieci. Działania marketingowe powinny być tu prowadzone ustawicznie. Tylko wtedy wysiłek, jaki musi być w nie włożony, przekuty zostanie na realne zyski. Dzieje się tak, ponieważ Internet jest medium najbardziej dynamicznym ze wszystkich. Codziennie następują tu kolejne zmiany, a informacje, jakie pojawiły się poprzedniego dnia szybko zostają zepchnięte przez kolejne. Z tego powodu okazuje się, że ogłoszenia reklamowe po dwudziestu czterech godzinach są w natłoku informacji jakie zdążyły pojawić się w sieci zupełnie niezauważalne. Między innymi z tego powodu firmy zajmujące się prowadzeniem działań marketingu sieciowego na zlecenie poszczególnych klientów biznesowych, codziennie umieszczają w określonych miejscach sieciowych nowe ogłoszenia. Ta sama zasada dotyczy najbardziej obecnie rozpowszechnionej formy reklamy internetowej, jaką jest pozycjonowanie stron. Tutaj również witryny muszą być codziennie odświeżane, a przede wszystkim w sieci musza się każdego dnia pojawiać kolejne prowadzące do nich odnośniki.