Nie tylko portale internetowe handlują e-mailami swoich użytkowników. Robią to również wszelakie fora, przy czym w ich wypadku celność jest nieco większa. Przy rejestracji na dowolnym forum należy podać podstawowe informacje o sobie, a także nazwę konta e-mail. Dzięki temu osoby wysyłające rzeczy takie jak reklama w Internecie mogą bez przeszkód wycelować swoją reklamę we właściwy target. Kupują adresy e-mail od konkretnego forum, a tym samym wiedzą, że dotrą ze swoją informacją na przykład do osób zainteresowanych kosmetykami, akwarystyką, czy motoryzacją bądź sportem. W przeciwieństwie bowiem do portali, które oferują skrzynki e-mailowe, na fora tematyczne wchodzą jedynie bardzo określone osoby, te zainteresowane tematyką forum, a także – w przypadku for ogólnych – bardzo jednolite jeśli chodzi o wiek, czy płeć. Tym samym taka reklama w Internecie jest dość celna, aczkolwiek pozbawiona gwarancji jeśli chodzi o trafienie do aktywnych członków społeczności. E-mail może być bowiem użyty jedynie do rejestracji na forum, coraz więcej ludzi bowiem zakłada „dodatkowe” skrzynki, z których później nie korzysta, właśnie w obawie przed spamem wysyłanym przez administrację for, na skrzynki użyte przy rejestracji.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply