Mailing

Bardzo denerwującą formą docieralności do potencjalnego klienta jest tak zwany mailing, który polega na rozsyłaniu wiadomości z zawartością informacji reklamowych. Szanujące klientów firmy nie narzucają się ze swoimi produktami przez wszystkie możliwe sposoby, ponieważ robią to nieinwazyjnie i w sposób iście subtelny. Nie narzucają się drzwiami i oknami tylko po prostu ukażą swoje istnienie. W końcu to od konsumenta zależy co wybierze. Ale niestety takie podejście ma bardzo mało firm, ponieważ każdy patrzy na swoją wygodę oraz na przyszłe zyski. Jedna wielka rządza pieniądza. Ale co poradzić. Niektóre firmy przed wysłaniem reklamy przesyłają informację, czy klient sobie tego życzy. Jeśli nie to po prostu nie nadsyłają. Jest to bardzo kulturalne podejście do klientów, aczkolwiek z punktu widzenia funkcji reklamy to się w ogóle nie sprawdza, ponieważ większość osób zaznaczyła, że nie chce otrzymywać reklam. Inne natomiast firmy, w sumie to wszystkie pozostałe wysyłają maile pod różnymi nazwami i imionami, które w swojej zawartości posiadają zwyczajne reklamy i zachęcenie do kupna konkretnego produktu w promocyjnej, super cenie. Mailing jest bardzo popularną formą docierania do klientów za pomocą Internetu.