Nie tylko cena

Coraz częściej ludziom cena przesłania właściwie wszystko. Nic innego nie ma znaczenia. Przez to przestaje już istnieć konkurencja jakościowa, a liczy się tylko rywalizacja w zakresie tego, kto wykona jakieś zadanie za jak najmniejsze pieniądze. Efektu takich tendencji na rynku łatwo się domyślić. Jeśli ktoś chce mieć naprawdę świetnie, profesjonalnie pozycjonowaną stronę, ale wybiera zawsze po prostu ofertę najmniej kosztowną, to niech nie oczekuje żadnych cudów. Może spodziewać się tylko rozczarowań. Za bardzo małe kwoty zawartość witryny napiszą albo osoby niewykwalifikowane, które nie mają pojęcia, o co w tej branży chodzi, albo copywriterzy, którzy dopiero wyrabiają sobie markę. Nikt, kto profesjonalnie zajmuje się pozycjonowaniem, nie zgłosi się po zlecenie na sumę uwłaczającą godności. Pisanie precli i poradników wymaga czasu, a jeśli mają to być teksty spełniające określone standardy, to automatycznie zajęcie wymaga poświęcenia większej liczy godzin. Jeśli ktoś może ten czas spożytkować na pracę przynoszącą większy dochód i satysfakcję, to nie będzie bawił się dopieszczanie artykułów, poprawienia literówek i błędów ortograficznych oraz w edytorską dbałość o szczegóły. Jeśli w ogóle przyjmie taką pracę, to pewnie wykona ją bez specjalnej staranności i przejdzie do ciekawszych zajęć.