Najtańszą formą reklamowania się jest wynajęcie osób, które umieszczają komentarze pod linkami, czy pod artykułami dostępnymi w Internecie. Jeśli ktoś nie ma pieniędzy na zamówienie czegoś porządnego, a przy tym reklama w Internecie jest mu tematem obcym, decyduje się właśnie na tego typu rozwiązanie. W sieci pojawiają się wtedy komentarze prymitywne i od razu będące klasyfikowane jako reklamy, często z linkami polecającymi konkretne strony. W tym wypadku reklama w Internecie traci całą swoją siłę przebicia – owszem, jest tania jak barszcz. Ale nie działa w sposób dobry. Reklamy tego rodzaju są bowiem bardzo często usuwane, zwłaszcza na dużych forach i stronach internetowych. Zleceniodawca płaci jednak za konkretną liczbę reklam, w związku z czym fakt, iż dany link „wisiał” przez – dajmy na to – dwie godziny na wielkiej stronie, widziało go ze dwadzieścia tysięcy osób – nie ma znaczenia. Liczy się to, co skatalogowane. Dlatego też osoby, które piszą tego typu posty, piszą je zazwyczaj na małych forach, tam, gdzie nikt ich nie zobaczy, nie pozna, że to reklama w Internecie. Innymi słowy – tego typu reklama całkowicie traci sens, jest bowiem obliczona na niewielką oglądalność. Na brak efektu.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply