W branży pozycjonowania stron internetowych, jak chyba w żadnym innym światku, nawet dziennikarskim, jest ogromne zapotrzebowanie na artykuły. Setki tysięcy artykułów zalewają każdego dnia internet po to, by pozycjonowanie działało jak należy. Na czym to polega? Pozycjonowanie w ogromnym stopniu opiera się na linkach, które umieszczane są w rozmaitych miejscach w sieci: na przykład w katalogach lub portalach branżowych, ale równie licznie na rozmaitych forach i blogach. Same linki nie wyglądają dobrze, dlatego umieszcza się je jako element jakiegoś artykułu, o tematycznie adekwatnej do tematu treści. Te artykuły, tak zwane SEO-artykuły, mają swoje specyficzne cechy, jak długość, zawartość słów kluczy czy unikalność, jednak niekoniecznie są to cechy świadczące o ich wysokiej wartości. Przeciwnie, wymagania stawiane jakości tekstów pisanych pod SEO są niższe niż gdzie indziej. Dlatego praktycznie każdy, kto z mniejszym lub większym sukcesem ukończył gimnazjum, może zająć się z powodzeniem pisaniem tego typu tekstów. Co prawda trudno na tym zajęciu zbić fortunę, bo stawki dla SEO-pisarzy są nader skromne, to jednak zważywszy, że pracować można o dowolnej porze i w dowolnym miejscu, a przy odrobinie wprawy i zacięcia pisać można dużo i szybko – jest to prawie idealne dodatkowe zajęcie.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply