Aktywność Internautów największa jest w godzinach pracy, czyli od godziny, mniej więcej, dziesiątej rano do trzeciej po południu. Nie jest to nic zaskakującego, wziąwszy pod uwagę, iż nie od dziś ludzie robią wszystko, aby w pracy nie pracować. Jedni zgłębiają czeluście stron pornograficznych, inni zabijają czas (i nudę) oddając się rozgrywkom internetowym. Stąd popularność stron, które oferują możliwość grania we flaszowe gry przeglądarkowe. Jak się okazuje, takie gry są również doskonałą formą dla czegoś takiego jak reklama w Internecie. Odbiorca spędza przy grze więcej czasu, często nawet godziny, obcując jednocześnie z materiałami promocyjnymi danej firmy. Jeśli gra jest dobra, tego typu reklama w Internecie jest tym bardziej udana i korzystna. Jeśli nie… cóż. Nie robi to większej różnicy (negatywnej), bo człowiek po prostu o tym zapomni. Do tej pory bardzo wiele różnych firm wykorzystało tą formę reklamy, z czego na największą uwagę zasługuje chyba twórcze podejście do tematu prezentowane przez niektóre wydawnictwa książkowe – za pomocą gier typu „znajdź różnice pomiędzy obrazkami” przykuwają uwagę internautów, a jednocześnie wprowadzają w klimat reklamowanej powieści.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply