Dużym fenomenem jest zjawisko „reklamy internetu w internecie”. Bowiem w sieci nie reklamują się jedynie firmy czy politycy, ale także czysto wirtualne organizacje – blogi, fora internetowe, aukcje on-line i inne. Są to również portale plotkarskie i informacyjne. Jeśli chodzi o ich sposób reklamy, stawiają oni raczej na nienachalną prowokację. Zagadkowe hasło, niedosłowne zdjęcie, a całość nieduża, choć na wysokości wzroku użytkownika, tworzą ideał reklamy. Bardzo ciekawym zjawiskiem jest również „przenikanie się” reklam między mediami. W telewizji i radiu, a także prasie internet promowany jest coraz częściej. Programy z ramówek mają swoje własne strony na portalach społecznościowych, a prasie powstają coraz to nowsze artykuły o bohaterach internetu, o jego fenomenie i zjawisku poszczególnych witryn, natomiast w radiu często usłyszeć można odnośniki do sieciowego życia. Gwarantuje to wzrastającą popularność internetu, a co za tym idzie – reklam w internecie. Bowiem jest to najwygodniejszy sposób – po kliknięciu w kolorowy banner można po kilku sekundach znaleźć się na stronie internetowej reklamującego się portalu czy instytucji i w parę chwil poznać wszelkie szczegóły, co wyklucza jakiekolwiek naciąganie czy oszukiwanie użytkownika.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply