Posiadanie strony internetowej bez usługi pozycjonowania zazwyczaj mija się z celem, bo równie dobrze moglibyśmy trzymać ją w szufladzie. Ulubionym porównaniem specjalistów z branży SEO jest, że posiadanie extra serwisu internetowego, który nie jest pozycjonowany i tym samym nie jest widoczny w wyszukiwarkach internetowych, jest jak postawienie najlepszego supersklepu w środku lasu. Nikt go nie widzi, nikt o nim nie wie, więc nikt go nie odwiedza. Proces pozycjonowania rozpoczynamy od wygenerowania charakterystycznych dla naszego profilu działalności fraz – czyli słów kluczy, najlepiej oddających, co chcemy sprzedawać i gdzie. Na przykład: spływy kajakowe Bugiem albo budowa domów jednorodzinnych kujawsko-pomorskie. Pozycjonowanie stron internetowych według wybranych słów kluczowych jest podstawą promocji witryn www w internecie. Bez sensu jest posiadać stronę w sieci bez pozycjonowania, gdyż w internecie największy ruch generują właśnie wyszukiwarki internetowe, a użytkownicy poszukujący informacji korzystają prawie wyłącznie z wyników wyszukiwania, pojawiających się na pierwszej stronie w wyszukiwarce. Po wpisaniu słów kluczowych nasza wypozycjonowana już strona będzie się pojawiała na pierwszej stronie wśród pierwszych dziesięciu wyników, czyli w tak zwanym Top 10 wyników w Google.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply