Jedną z popularniejszych form zaznaczania obecności swojej firmy w sieci, jest marketing szeptany. Dzieje się tak z kilku powodów, przy czym najważniejszy jest jednak aspekt finansowy. Reklama w Internecie polegająca na rejestrowaniu „sztucznych” użytkowników na forach internetowych i dyskutowanie na temat reklamowanego produktu jest diametralnie tańsza, niż jakakolwiek inna forma reklamy tradycyjnej, w tym wypadku bowiem należy opłacić jedynie jedną osobę. Administracja strona, z której się przy okazji owej reklamy w Internecie korzysta, nie ma zielonego pojęcia o działaniach marketingowych, jakie się tam odbywają, nie pobiera więc z tego tytułu pieniędzy (które w przypadku większych for wcale nie są najmniejsze). Kolejną sprawą jest możliwość dostosowania tak zwanego targetu do potrzeb zleceniodawcy – fora są bardzo silnie sprofilowane. Istnieją fora zrzeszające młode matki, nastolatki w różnych grupach wiekowych, kobiety mieszkające w większych aglomeracjach, mężczyzn zainteresowanych bardzo konkretnymi rzeczami, akwarystów, terrorystów, nawet chorych na konkretne choroby. To w znaczący sposób ułatwia zaadresowanie reklamy do tych ludzi, którzy są jej odbiorcami według założeń.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply