Mówi się, że dzisiejsze społeczeństwo staje się społeczeństwem konsupcjonalistów jest w tym wiele prawdy, ponieważ wielu z nas w codziennych zakupach nie kieruje się zdrowym rozsądkiem a chęcią posiadania. Oczywiście jest w tym wiele naszej winy, ale nad pewnymi aspektami nie mamy możliwości zapanować, z dnia na dzień w naszym otoczeniu pojawia się coraz większa ilość produktów nie ma znaczenia ile rodzajów proszków do prania czy płynów do naczyń już jest z dnia na dzień zostajemy informowani, że powstają nowe, lepiej zmywające brud, niepozostawiające sadu po wodzie nieomalże same zmywające sterty garnków w naszych domach. To jest tak zwany czar reklamy, która stała się nam towarzysząca na każdym kroku, reklama w Internecie, telewizji czy na ulicach wszędzie nasze potrzeby zostają podsycane w nie zawsze uczciwy sposób. Sztab specjalistów opracowujących takie reklamy wie doskonale, w jaki sposób reklama ma wyglądać, jakie gesty czy słowa powinny padać, aby dana grupa odbiorców była zaciekawiona i chciała sprawdzić czy dany produkt faktycznie lepszy jest niż sto innych, jakie znajdują się na sklepowych pułkach. Reklama staje się najlepszym przykładem na to jak w nie do końca indywidualny sposób kierować potrzebami wielu osób jednocześnie. My jako społeczeństwo bardzo często nawet nie zdajemy sobie z tego działania nawet sprawy jednak pozwalamy na to by reklama rządziła nami i naszymi wyborami w życiu codziennym. Psychologowie i socjologowie współpracujący z działami reklamy doskonale wiedzą, w jaki sposób opracować strategię, w jakich mediach jednocześnie zacząć działanie, aby dany produkt stał się czymś rozchwytywanym i odpowiadającym naszym zmieniającym się potrzebom.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply