Z racji tego, że reklama atakuje nas na praktycznie każdym kroku, kwestią tylko czasu było przeniesienie jej na platformę internetową. Kiedyś, kiedy tylko nieliczni mogli sobie pozwolić na łącze modemowe, reklamy w internecie były nieopłacalne. Wraz z rozpowszechnieniem liczby użytkowników stałych łącz liczba potencjalnych odbiorców kampanii reklamowych wzrosła do tego stopnia, że nawet największe spółki zaczęły się tą formą interesować. Niestety jednak reklama taka w dużej mierze szkodzi użytkownikom takiej strony. Każdy z pewnością pamięta jakąś reklamę w formie wyskakującego okienka popup której w żaden sposób nie można było zamknąć, gdyż stale poruszała się po ekranie. Trochę dziwi fakt, że ktoś decyduje się na reklamowanie swojego produktu w sposób, który wyzwala irytację oraz negatywne emocje. Niestety dla internautów wszystko wygląda na to, że reklama internetowa na stałe już zadomowiła się na przeglądanych przez nas stronach www, i tylko popularniejsza od internetu platforma mogłaby ją z tego miejsca przepędzić.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply