Nie od dziś wiadomo, że tak zwany marketing szeptany jest jedną z najskuteczniejszych form reklamy. Dzieje się tak, ponieważ większość ludzi dużo bardziej ufa swoim znajomym, którzy przekonują ich do skorzystania z usług wybranej firmy niż nieznanym zupełnie aktorom występującym w spotach reklamowych. Oczywiście w momencie, kiedy sieć internetowa stała się głównym miejscem prowadzenia szeroko zakrojonych akcji promocyjnych, tu także nie mogło obejść się bez strategii marketingu szeptanego. Co ciekawe właśnie w sieci ta forma reklamy mogła się rozwinąć. Wszystko dlatego, że to właśnie Internet umożliwia wszystkim użytkownikom wygłaszanie swoich opinii i trafianie ze swoimi wypowiedziami do szerszej grupy odbiorców. Oczywiście tutaj taki marketing szeptany może przyjmować bardzo różne formy. Przede wszystkim może być prowadzony zupełnie jawnie. Na przykład jakiś użytkownik informuje wprost, że korzysta z usług wybranej firmy i jest z nich zadowolony oraz że poleca jej produkty innym. Promowanie danej marki może być jednak także bardzie zawoalowane i polegać choćby na podlinkowaniu wybranych fraz do strony firmowej producenta danych artykułów lub sklepu, w którym daną rzecz można kupić. Oczywiście wiadomo, że obecnie trudno liczyć na bezinteresowną pomoc osób trzecich, dlatego często firmy oferują różnego rodzaju profity i nagrody za pomoc w promocji właśnie poprzez taki sieciowy marketing szeptany.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply