To naprawdę bardzo przykre, jak często przy licznych zleceniach dotyczących skutecznego pozycjonowania stron klienci zamawiający materiały, które mają im zapewnić sukces w wyszukiwarkach internetowych, decydują się wyłącznie na dużą ilość niskiej jakości krótkich tekstów. Czasami warto zapłacić nieco więcej, ale dostać w zamian teksty dłuższe, merytorycznie przemyślane i napisane z widocznym polotem. To, że taki zamówiony tekst będzie napisany w miarę poprawną polszczyzną i dotyczył będzie mniej więcej tego tematu, o który chodziło, to przecież dopiero absolutne minimum. Może warto czasami mierzyć wyżej i postarać się, żeby to minimum stanowiło jedynie punkt wyjścia, początek. Proste precle są niewątpliwe bardzo potrzebne, ale przecież wartościowa zawartość firmowej strony także okazuje się bardzo ważna. To, że klient dzięki nagromadzeniu odpowiednich słów kluczowych trafi szczęśliwie na stronę danego przedsiębiorcy, to już duży sukces w zakresie pozycjonowania witryn internetowych. Ale przecież ważniejsze jest, by użytkownik sieci pozostał na stronie jak najdłużej i faktycznie zapoznał się z zamieszczoną tam ofertą. A nikt nie chce czytać opisów firmy i produktów napisanych wyraźnie bez pomysłu, wyłącznie według jakiegoś prostego schematu i z wykorzystaniem najprostszego słownictwa.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply