Wartościowe treści a pozycjonowanie

Obecnie funkcjonuje coraz więcej zaawansowanych algorytmów, które odpowiadają za klasyfikację zawartości serwisów www również pod względem unikalności treści. Dlatego korzystne jest inwestowanie w wartościowe treści, które trafiają do naszych klientów. Pozycjonowanie strony zaczynamy od działań on-site SEO, które polegają na optymalizacji serwisu pod kątem wyszukiwarek. A zatem cała zawartość witryny, struktura strony i treści, frazy kluczowe itd. Następnie skupić się należy na off-site, czyli działaniach poza serwisem, mających na celu wzmocnienie rankingu naszych słów kluczowych. Jest kilka sposobów na tworzenie wartościowych treści. Po pierwsze, muszą angażować czytelników, oddziaływać na nich na tyle, by chcieli dzielić się nimi ze znajomymi. Coraz bardziej popularny staje się tzw. storytelling, czyli sposób konstruowania komunikatów do odbiorców w formie opowieści. Ludzi nie interesuje, co robisz – ale chcą znać powody, dla których to coś robisz. Ważne jest umieszczanie odpowiednich fraz kluczowych oraz trzymanie się zasad webwritingu. Warto też uzupełniać serwis o ciekawe infografiki, filmy, przydatne e-booki. Sposobem, który zawsze się sprawdza jest też umieszczanie artykułów bądź wpisów od znanych ekspertów w danej dziedzinie – ludzie cenią sobie wypowiedzi specjalistów.